Płatności

INFORMACJA O PŁATNOŚCIACH DLA STUDENTÓW

  1. ROZPOCZYNAJĄCYCH I KONTYNUUJĄCYCH STUDIA NIESTACJONARNE W ROKU AKADEMICKIM 2024/2025

W przypadku rezygnacji ze studiów, należy ten fakt niezwłocznie zgłosić na piśmie do Dziekanatu Uczelni – do dnia złożenia pisemnej rezygnacji naliczana jest opłata za studia!

Zgodnie z Zarządzeniem Rektora UJK nr 76/2025 opłata za zajęcia dydaktyczne podzielona jest na 8 okresów płatności (8 rat).

Terminy płatności

  • do 15 października – za okres płatności od 1 października do 31 października
  • do 15 listopada – za okres płatności od 1 listopada do 30 listopada
  • do 15 grudnia – za okres płatności od 1 grudnia do 31 grudnia
  • do 15 stycznia – za okres płatności od 1 stycznia do 31 stycznia
  • do 15 marca – za okres płatności od 1 marca do 31 marca
  • do 15 kwietnia – za okres płatności od 1 kwietnia do 30 kwietnia
  • do 15 maja – za okres płatności od 1 maja do 31 maja
  • do 15 czerwca – za okres płatności od 1 czerwca do 30 czerwca

Opłata za zajęcia dydaktyczne na studiach niestacjonarnych rozpoczynających się w roku akademickim 2025/2026 ( 1 rok studiów)

Lp. Kierunek studiów Kwota za jeden okres płatności (8 okresów płatności) Wysokość opłaty rocznej (suma za wszystkie okresy płatności)
1 Dietetyka I stopnia 850 zł
II stopnia 812,50 zł
I stopnia 6800 zł
II stopnia 6500 zł
2 Fizjoterapia 2500 zł 20 000 zł
3 Kosmetologia I stopnia 950 zł

II stopnia 875 zł

I stopnia 7600 zł

II stopnia 7000 zł

4 Pielęgniarstwo 1512,50 zł 12100 zł
5 Położnictwo 1956,25 zł 15650 zł
6 Ratownictwo medyczne I stopnia 1875 zł

II stopnia 2000 zł

I stopnia 15000 zł

II stopnia 16000zł

7 Wychowanie fizyczne I stopnia 1206,25 zł

II stopnia 1062,50 zł

I stopnia 9650 zł

II stopnia 8500 zł

Studenci kontynuujący naukę na kolejnych semestrach ponoszą opłaty czesnego bez zmian w stosunku do poprzednich semestrów.

Opłaty dla Cudzoziemców podejmujących kształcenie na studiach stacjonarnych w roku akademickim 2025/2026

Terminy płatności:

  • – do 01 października za semestr zimowy
  • – do dnia rozpoczęcia zajęć za semestr letni
Lp. Kierunek studiów Kwota za jeden okres płatności Wysokość opłaty rocznej
1 Dietetyka I i II stopień 3.000,00 ZŁ 6.000,00 ZŁ
2 Farmacja 4.000,00 ZŁ 8.000,00 ZŁ
3 Fizjoterapia 3.750,00 ZŁ 7.500,00 ZŁ
4 Kosmetologia I i II stopień 3.000,00 ZŁ 6.000,00 ZŁ
5 Pielęgniarstwo I i II stopień 3.500,00 ZŁ 7.000,00 ZŁ
6 Położnictwo I i II stopień 3.750,00 ZŁ 7.500,00 ZŁ
7 Ratownictwo medyczne 3.500,00 ZŁ 7.000,00 ZŁ
8 Wychowanie fizyczne I i II stopień 3.000,00 ZŁ 6.000,00 ZŁ
9 Zdrowie publiczne I i II stopień 3.000,00 ZŁ 6.000,00 ZŁ

 

Faktury za usługi edukacyjne wystawiane są w terminach:

  • – na firmę – do 15 dnia następnego miesiąca
  • – na osobę prywatną – 3 miesiące od daty wpłaty

Zgodnie z Regulaminem UJK osoba pobierająca naukę, która zalega z opłatami może zostać skreślona z listy studentów.


1. Aktualne akty prawne

1.1.  Zarządzenie nr 113/2025 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach z dnia 17 czerwca 2025 roku w sprawie zasad pobierania opłat za świadczone usługi edukacyjne oraz trybu i warunków zwalniania z tych opłat w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach

1.1.1. Oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami pobierania opłat za świadczone usługi edukacyjne oraz trybem i warunkami zwalniania z tych opłat w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach

1.2.  Zarządzenie nr 76/2025 Rektora Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach  z dnia 11 kwietnia 2025 roku w sprawie określenia wysokości opłat za poszczególne usługi edukacyjne świadczone w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach dla osób rozpoczynających studia w roku akademickim 2025/2026

1.2.1. Wysokość opłat za zajęcia dydaktyczne na studiach niestacjonarnych rozpoczynających się w roku akademickim 2025/2026

1.2.2. Wysokość opłat pobieranych od cudzoziemców podejmujących kształcenie na studiach stacjonarnych w roku akademickim 2025/2026

1.2.3. Wartość kwotowa jednego punktu ECTS

2. Wnioski

2.1. Wniosek o ulgę w opłacie za usługi edukacyjne

2.2. Wniosek o zmianę finansowania studiów

3. Kontakt

mgr Marta Szyszka